Porownanie do małych sklepow jest bezmyslne, wybierajac miedzy hipermarketem a sklepikiem osiedlowym moge wybrac maly sklepik ale nie kieruje sie tu troska o swoje życie tak jak jest w przypadku możliwością jazdy małymi busami :/
|
|
W Białymstoku firma chyba Plusbus kupila nowe autokary niczym nie ustepujace polskiemu busowi, wprowadzila konkurencyjne ceny i bez problemu radzi sobie na rynku! Jak sie chce to można! Ostatni rok w Polsce C, koncze studia i wyjeżdżam z tego miasta
|
|
socjalizm, komuna interwencjonizm państwowy w pełni. A mówili coś w tv o 25 latach wolności hahahahahahaha
|
|
Ile trzeba wziąć w łapę za takie decyzje. Fachowcy z psl raczej zsl sa w tym mistrzamy oczywiscie wszystko dla ludu i ojczyzny ludowej
|
|
To jest niewiarygodne, że w wolnym kraju urzędnicy mogą tak łatwo blokować wolny rynek i konkurencję. PolskiBus ma produkt - przejazd autokarem - sprzedaż tego produktu mu się blokuje. Argument o supermarketach jest pocieszny - rozumiem, że pan marszałek zablokował budowę marketów na swoim terenie???
|
|
POLSKI BUS DUMPINGUJE CENY!! PRZEZ TEGO IRLANDZKIEGO PRZEWOZNIKA WIELE NASZYCH POLSKICH FIRM PADLO NA LEB. Powinnismy wspierac lokalny kapital, zeby budowac swoja marke. Poza tym zagraniczne firmy czesto wyprowadzaja zyski za granice... Nie myslcie tylko o sobie... Jak kochacie Polske to wspierajcie polska przedsiebiorczosc!!!
|
|
Skrzyknijmy się i zróbmy protest pod siedzibą marszałka, a dodatkowo w ramach protestu przerzućmy się na bla bla car i przestańmy jeździć bp tourem i expressbusem, bo to ci przewoźnicy głównie rządzą na trasie Lublin- Kielce. Zróbmy coś !!! Może jakaś petycja?
|
|
Kto im dał korupcjogenne uprawnienia do blokowania wolnej konkurencji? To jest dowód życia w PRL bis.
|
|
Znowu czytam wypowiedzi głupców nie znających tematu transportu w Polsce. Głupie polaczki piszą jak potrzebny jest przewoźnik który nie jest wcale polski. Właścicielem jest szkot - Brain Scott. Ma ustabilizowaną pozycję finansową i może wejść na rynek z niższą ceną aby w niedługim czasie znieść konkurencję. Firmy polskie to często firmy ludzi którzy zaczynali od zera, płacą tu ZUS i podatki, nie można ich wyrżnąć, brawo marszałek.Tak tylko, że ci nasi busiarze poczuli się jak święte krowy, których nikt nie może ruszać i nic im nie zagraża, którzy mają monopol na trasy. Może niech przestaną traktować swoich klientów jak śmieci, a zaczną inwestować w nowsze busy, lepsze warunki jazdy i itp. |
|
Zgłaszam dzisiaj do CBA zawiadomienie o podejrzeniu korupcji w Urzędzie Marszałkowskim. Zarówno jeśli chodzi o sprawę "busiarzy" i Polski Bus, jak i piracką linię 88 z Lublina do Świdnika.Piracka linia xD |
|
POLSKI BUS DUMPINGUJE CENY!! PRZEZ TEGO IRLANDZKIEGO PRZEWOZNIKA WIELE NASZYCH POLSKICH FIRM PADLO NA LEB. Powinnismy wspierac lokalny kapital, zeby budowac swoja marke. Poza tym zagraniczne firmy czesto wyprowadzaja zyski za granice... Nie myslcie tylko o sobie... Jak kochacie Polske to wspierajcie polska przedsiebiorczosc!!!Ci wszyscy busiarze mieli co najmniej 10 lat względnego spokoju i "busowego monopolu" na mnóstwie tras i jaką markę zbudowali? Hę? A może czas się przyznać, że zamiast inwestować to w większości pobudowali domy, pokupowali samochody i Karaiby lub Majorka co roku, a teraz jak nadszedł konkurent to "buuu! bo on niedobry i nowe autobusy ma i ceny też niezgorsze, zatrzymać go, zatrzymać!". Ich sprawa co przez te naście lat robili ze swoim zyskiem, ale to też tylko i wyłącznie ich sprawa, że teraz na skutek słabej polityki inwestycyjnej przegrają z kretesem z PB. I nie życzę sobie żadnych interwencji marszałka lub jakiejkolwiek innej osoby z politycznego nadania... |
|
A nawet jeśli teraz zatrzymają PB to za kilka miesięcy na trasy te wejdzie Lux Express albo jakiś polski przewoźnik, który nie przespał tych kilkunastu lat.
Czasy gdy Waldek, Ziutek i jakiś inny Psiutek kupili z 10 kilkuletnich busów i uzyskiwali monopol na danej trasie mijają bezpowrotnie. I jeśli się to komuś nie podoba może przenieść biznes na Ukrainę, Białoruś lub Turcję gdzie cały czas na busiwie i marnych usługach można zarabiać. U nas to se ne vrati - czego sobie i innym pasażerom życzę.
|
|
juzuel121 problem w tym, ze nasze lokalne firmy w wielu dziedzinach nie maja szans z zachodnimi koncernami, dlatego uwazam, ze powinnismy je chronic jak tylko mozemy, a naszych przedsiebiorcow zachecac do budowania spolek nie lokalnych, a ogolnokrajowych lub nawet o zasiegu szerszym. Rzad powinien powiedziec: "nie wpuscimy polskiego busa, ale wy musicie zbudowac jakies sensowne duze firmy w ciagu lat. jezeli nie to wpuscimy. to bylo by cos!" Nie jest tak do konca jak mowisz. Ci co trwonia pieniadze musza upasc, bo konkurencja juz jest od dawna. Byl kiedys polski express, jest pks,polonus, sa prywatne firmy. Problem tylko taki, ze zarowno nasze hipermarkety jak i przewoznicy maja problem, poniewaz nie dysponuja takim budzetem jak zachodnie korporacje. Zachodnie korporacje, ktore moga bez problemu dumpingowac ceny i ta metoda wykosic cala konkurencje. Nie jestem za wspieraniem nierentownych przedsiebiorstw. Powinno to dzialac na zasadzie kija i marchewki. My wam cos damy, ale wy tez cos musicie zrobic cos od siebie. I tak stworzyc podstawy do rozwoju firm o zasiegu ponadregionalnym. Tak samo swoje przedsiebiorstwa przez dlugie lata wspierala Japonia!!
|
|
A nawet jeśli teraz zatrzymają PB to za kilka miesięcy na trasy te wejdzie Lux Express albo jakiś polski przewoźnik, który nie przespał tych kilkunastu lat. Czasy gdy Waldek, Ziutek i jakiś inny Psiutek kupili z 10 kilkuletnich busów i uzyskiwali monopol na danej trasie mijają bezpowrotnie. I jeśli się to komuś nie podoba może przenieść biznes na Ukrainę, Białoruś lub Turcję gdzie cały czas na busiwie i marnych usługach można zarabiać. U nas to se ne vrati - czego sobie i innym pasażerom życzę.O, ja byłam w Turcji, i muszę powiedzieć, że tam jakość transportu autobusowego jest tam naprawdę wysoka. Panowie busiarze nie mieliby tam zadnych szans. |
|
Koperta nie poszła jazdy nie będzie. Tak zachowują się lokalne władze
|
|
POLSKI BUS DUMPINGUJE CENY!! PRZEZ TEGO IRLANDZKIEGO PRZEWOZNIKA WIELE NASZYCH POLSKICH FIRM PADLO NA LEB. Powinnismy wspierac lokalny kapital, zeby budowac swoja marke. Poza tym zagraniczne firmy czesto wyprowadzaja zyski za granice... Nie myslcie tylko o sobie... Jak kochacie Polske to wspierajcie polska przedsiebiorczosc!!! juzuel121 problem w tym, ze nasze lokalne firmy w wielu dziedzinach nie maja szans z zachodnimi koncernami, dlatego uwazam, ze powinnismy je chronic jak tylko mozemy, a naszych przedsiebiorcow zachecac do budowania spolek nie lokalnych, a ogolnokrajowych lub nawet o zasiegu szerszym. Rzad powinien powiedziec: "nie wpuscimy polskiego busa, ale wy musicie zbudowac jakies sensowne duze firmy w ciagu lat. jezeli nie to wpuscimy. to bylo by cos!" Nie jest tak do konca jak mowisz. Ci co trwonia pieniadze musza upasc, bo konkurencja juz jest od dawna. Byl kiedys polski express, jest pks,polonus, sa prywatne firmy. Problem tylko taki, ze zarowno nasze hipermarkety jak i przewoznicy maja problem, poniewaz nie dysponuja takim budzetem jak zachodnie korporacje. Zachodnie korporacje, ktore moga bez problemu dumpingowac ceny i ta metoda wykosic cala konkurencje. Nie jestem za wspieraniem nierentownych przedsiebiorstw. Powinno to dzialac na zasadzie kija i marchewki. My wam cos damy, ale wy tez cos musicie zrobic cos od siebie. I tak stworzyc podstawy do rozwoju firm o zasiegu ponadregionalnym. Tak samo swoje przedsiebiorstwa przez dlugie lata wspierala Japonia!!Obcemu kapitałowi potrzebny jest Polak silny, głupi i biedny. Kiedyś na jednym dworcu był PKS i Spóldzielnia "Transped".Może zainteresowani, zorganizować się właśnie na zasadach prawa spóldzielczego? Kapitał jest potrzebny, banki raczej nie pomogą. |
|
Niestety tak to wygląda w tym kraju, że jak zwykle nie słucha się obywateli, Najlepiej aby ludzie gnieździli się w stuletnich busach, bez klimy, latem niż jechali komfortowo - bo jak to ktoś powiedział trzeba ratować lokalnych przewoźników. Kurczę czy tylko ja odnoszę wrażenie, że Ci lokalni przewoźnicy to jakieś pociotki ludzi z urzędu marszałkowskiego albo samego marszałka? Druga opcja jest taka - nawet bardziej prawdopodobna, że komuś konkretnie posmarowali w kopercie i tak jest. Jest wolny rynek!!!! Jak nie potrafili zbudować sobie marki i pozycji na rynku oraz nie inwestowali przez te 10 czy 15 lat to niech teraz nie beczą, że się pojawił ktoś lepszy.
|
|
Normalniej byłoby, gdyby nasi lokalni przewoźnicy powalczyli o klienta podnosząc standard usług, a nie eliminując potencjalną konkurencję przy wsparciu marszałka województwa. Czyż nie wygląda to na kolesiostwo?
|
|
Z Polskiego Busa z reguły korzystają inni klienci aniżeli z busików naszych lokalnych przewoźników. Klientom Polskiego Busa nie zależy aż tak bardzo na czasie (wszak ten jedzie chociażby do Warszawy dłużej i na dodatek dojeżdża w mniej popularne miejsce), ale na wygodzie. Ja, nawet jeśli zlikwidowany byłby całkowicie transport autobusowy i kolejowy z Lublina, na pewno nie przesiądę się w małego, ciasnego busa (i takich jest wielu). Powód jest prosty: po każdej jeździe muszę to odchorować, gdyż "dynamiczna" jazda z kierowcą, który zapomina że wozi ludzi, powoduje u mnie mdłości i duży stres, a siedzenie bokiem (ze względu na wzrost) powoduje bóle kręgosłupa i nóg. W wygodnych autobusach Polskiego Busa mogę spokojnie, bez problemu dojechać do celu i normalnie po podróży funkcjonować. Może p. marszałek województwa, tak dla przykładu, zamiast korzystać z samochodów, samolotów itp. jeździ chociażby po Polsce z naszymi lokalnymi przewoźnikami. Będzie bardzo patriotycznie i... oszczędnie. A przy okazji będzie wspierał nasz lokalny rynek (ja akurat mam to w najgłębszym poważaniu, gdy odbija się to na moim zdrowiu).
|
|
Przez ten artykuł dostałem raka.
|
Strona 13 z 16
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|